Documente ce trebuie detinute la firma. Coordonator transport / Manager transport.

La sediul firmei perosana desemnata sa conduca permanent activitatea de transport / managerul de transport/ coordonatorul, de transport trebuie sa detina:

- cartile de identitate ale vehiculelor, in original pentru cele detinute in proprietate, respectiv in copie pentru cele detinute cu orice alt titlu;
- documentele doveditoare, din care sa rezulte ca detine vehicule rutiere, in original;
- avizele medicale si psihologice valabile pentru persoanele cu functii care concura la siguranta circulatiei;
- toate documentele din care reiese mentinerea conditiilor de acces la profesie si la piata;
- formularul de expeditie/transport si formularul pentru aprobarea transportului, in cazul transporturilor de deseuri pentru anul in curs si anul precedent;
- documentele din care sa reiese angajarea in conditii legale a persoanelor care concura la siguranta circulatiei;
- tichetele de cantar prevazute la marfurile divizibile pentru anul in curs si anul precedent;
- scrisorile de transport CMR , pentru anul in curs si anul precedent;
- documentul de control INTERBUS, in original, reintregit daca a fost folosit in toatalitate si folie de parcurs pentru documentul INTERBUS aflat in exploatare, pentru anul in curs si anul precedent;
- documentele privind intretinerea vehiculelor pentru o perioada de 18 luni, care sa contina minimum informatiile privind: informari legate de sesizarile conducatorilor auto privind starea tehnica a vehicolului, rezolutii ale managerului de transport, modalitatea de solutionare si documentele justificative dupa caz;

EXTRAS DIN ORDINUL MTI NR 980/2011